//
you're reading...

Recomandat

Lufthansa investeste in confort

Lufthansa va investi in anii urmatori trei miliarde de euro pentru a spori confortul din aeronavele sale. De curand, compania aeriana a lansat un nou model de scaun, proiectat cu ajutorul expertilor in ergonomie, designerilor si al producatorilor de scaune, componenta importanta a noii clase business Lufthansa.

 

Business Class, Lufthansa/ Foto: Jens Goerlich


Investitii Lufthansa de trei miliarde de euro si serviciu de internet in banda larga FlyNet

Lufthansa investeste permanent in imbunatatirea confortului pe care il ofera pasagerilor sai pe intreaga durata a experientei de zbor. De exemplu, noua Clasa Business este o componenta majora a investitiilor companiei in dezvoltarea experientei pasagerilor la bord, alti aproximativ 3 miliarde de Euro urmand sa fie alocati si in anii urmatori pentru sporirea confortului de la bordul aeronavelor Lufthansa. De asemenea, pana la sfarsitul anului 2012 compania planuieste sa introduca serviciul de internet in banda larga FlyNet, singurul serviciu de acest tip din lume disponibil pe zborurile transatlanice, pe toate cursele sale pe distante mari, alaturi de echipamente de ultima generatie pentru sistemele multimedia din aeronave. Lufthansa investeste si in noul aeroport din Berlin – una dintre cele mai mari cheltuieli de capital ale companiei, cu o valoare de peste 60 de milioane de Euro, aceasta investitie cuprinde si largirea flotei Lufthansa bazate in capitala Germaniei, precum  si extinderea considerabila a programului de zbor al Lufthansa in regiune.

Noua Clasa Business este integrata in prima aeronava Boeing 747-8 din flota Lufthansa, care zboara in prezent pe ruta Frankfurt-Washinghton. De fapt, aceasta este prima ruta pe distanta mare pe care va zbura acest nou model de aeronava. O data cu integrarea in flota a celorlalte aeronave  747-8, planificate a fi livrate pana la sfarsitul anului 2012, noi destinatii vor fi adaugate in programul de zbor al acestora: Los Angeles, Chicago, New Delhi si Bangalore. De asemenea, noua Clasa Business este disponibila si pe aeronavele Airbus 330-300.

Noua Clasa Business va fi disponibila numai pentru zboruri pe distanta mare, insa asiguram conexiuni foarte bune din Bucuresti catre Frankfurt care aduc zborurile transatlantice mai aproape de romanii care isi doresc sa se bucure de avantajele acesteia.

Noul model de scaun Business Class

  •  Noul model de scaun de la Clasa Business,  care echipeaza noua aeronava Boeing 787-8 si aeronavele Airbus 330-300 de la Lufthansa, are o suprafata de dormit orizontala, complet plata, cu lungimea de 1,98 metri. La simpla apasare a unui buton, scaunul se transforma in pat, oferind un confort exceptional atat ca loc de dormit perfect plat, cat si ca scaun vertical sau rabatabil, datorita caracteristicilor intuitive de  ajustare, spatiului aditional de depozitare si sistemului multimedia individual avansat.
  • Fotoliile includ tapiterie ergonomica imbunatatita, care asigura un grad inalt de confort  in pozitie de sezut sau orizontala, precum si cotiere ajustabile care permit mai mult spatiu in zona umerilor atunci cand scaunul este rabatat pana la orizontala. Fiecare dintre pozitiile scaunlui poate fi ajustata individual si in mod continuu, fara sa fie nevoie ca pasagerul sa se ridice. In plus, fiecare pasager dispune de mai multe suprafete pentru a aseza obiectele personale si de un spatiu de depozitare suplimentar.
  • O alta noutate o constituie dispunerea inovatoare a scaunelor in forma de „V”. Cele doua scaune invecinate sunt plasate in unghi unul faţa de celalalt, de-a lungul unui ax central. Datorita acestei solutii, Luftansa a reusit sa indeplineasca una dintre dorintele cele mai mari ale pasagerilor – aceea de a putea sta pe scaun sau de a se putea intinde, ramanand in acelasi timp orientati cu fata spre directia de zbor. Aceasta dispunere a scaunelor a permis companiei si sa dubleze practic distanta la nivelul umerilor dintre locurile invecinate, ceea ce, in viitor, va asigura un plus de intimitate pasagerilor Clasei Business.

Noul Business Class, Lufthansa: concept si implementare

Totul a inceput in 2007, cand Lufthansa a facut un studiu de piata care a inclus peste 500 de pasageri care zboara frecvent, studiu prin care si-a propus sa identifice preferintele acestora si asteptarile pe care le au de la un scaun de Clasa Business. Dupa colectarea rezultatelor studiului, compania a trecut la faza urmatoare a proiectului, dezvoltand numeroase concepte  alaturi de experti cu renume in ergonomie, designeri si producatori de scaune. In 2010, timp de 8 saptamani, au fost efectuate teste pe ruta Frankfurt-New York-Frankfurt. Prototipul  a fost evaluat in cadrul zborurilor LH 400 si LH 401 de un numar total de 1,349 de pasageri si de o echipa de testare speciala, acestia analizand nivelul de confort, usurinta de utilizare si stabilitatea tehnica a acestuia. Rezultatul este un scaun care raspunde chiar si celor mai rafinate cerinte referitoare la confort, atat pentru pozitia de sezut, cat si pentru cea de dormit, si o noua Clasa Business care indeplineste pana si cele mai sofisticate asteptari ale pasagerilor care zboara pe distante mari.

Discussion

No comments yet.

Post a Comment